الأربعاء، 1 يونيو 2016

اهداء إخوتي المسييحن بمناسبة شهر رمضان ........................ لما اتولد المسيح أضائت الاكوان والبشري ملئت الارض بالبركة والاحسان مولد سيدنا المسيح حكمة ونور و ايمان العذرة يوم مولدة خافت من الرومان لكنة قال كلمتة انا كلمة الرحمن فرحت من المعجزة وحست معاه بامان نطق بخير لسان انا بشري للانسان انا اشقي كل مريض وأبرئ العميان واللي يحب المسيح محمي من النيران ‫#‏امين_الصفتي‬ كل عام وكل العرب بخير

اهداء إخوتي المسييحن بمناسبة شهر رمضان
........................
لما اتولد المسيح
أضائت الاكوان
والبشري ملئت الارض
بالبركة والاحسان
مولد سيدنا المسيح
حكمة ونور و ايمان
العذرة يوم مولدة
خافت من الرومان
لكنة قال كلمتة
انا كلمة الرحمن
فرحت من المعجزة
وحست معاه بامان
نطق بخير لسان
انا بشري للانسان
انا اشقي كل مريض
وأبرئ العميان
واللي يحب المسيح
محمي من النيران
‫#‏امين_الصفتي‬
كل عام وكل العرب بخير

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق